25 Eylül 2013 Çarşamba

Leziz Doğum Günü Çikolataları

Doğum günü yaklaşan bir arkadaşıma doğum günü çikolata gibi bir hediye vermek istedim. Bu hediyeyi verirken arkadaşıma sürpriz olsun diye sipariş ettiğim online alışveriş sitesinden direkt onun adresine gönderdim. Bir de not yazdırdım. Notta onu ne kadar çok sevdiğimi yazdım ve notu doğum günü çikolatasının üzerine iliştirmelerini istedim. Online alışverişi çok seviyorum. Çünkü son derece pratik. Evde koltuğuma yayılmış televizyon izlerken hemen aklıma birtakım sürprizler geldi. Bilgisayarımı kucağıma aldım ve hemen E-mey'in sihirli dünyasına daldım. Çok güzel kek sepetleri, çikolatalı meyve sepeti, doğum günü çikolataları, meyve sepetleri, çikolata sepetleri gibi geniş ürün yelpazesiyle beni kendisine çekti.

Doğum Günü Çikolata


Siparişimi verdikten sonra beklemeye başladım. Bir gün sonra hemen arkadaşım aradı ve sevgi dolu bir sesle çok teşekkür ettiğini söyledi. Hem arkadaşımı mutlu etmiş olmak hem de yepyeni bir site keşfetmek çok hoşuma gitti. Bundan sonra doğum günü olan bütün arkadaşlarıma bu siteden hediyeler göndermek istiyorum.

Çikolatalı meyve sepetleri son derece iştah açıcı ve lezzetli. Bu lezzete asla hayır denemez. Canım tatlı istediğinde hemen E-mey'in sitesine girip kendime tatlı sipariş edeceğim. Tatlının hayatımda inanılmaz özel bir yeri var. Mutsuz hissettiğimde kendimi tatlılara veriyorum. Tatlı yerken gerçekten mutlu oluyorum. Bunun serotonin hormonuyla mutlaka bağlantısı vardır. Evde otururken bazen kendimi çok mutsuz hissediyorum. Duvarlar üstüme geliyor gibi oluyor. Hiçbir şeyden tat alamıyorum. Bu durum hiç hoşuma gitmiyor. Derken bir tatlı yiyorum ve bütün derdimi ve tasamı unutuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder