28 Kasım 2013 Perşembe

Lezzetli Sürprizler

Hediye seçmek benim için oldukça zor ve sıkıcı bir durum. Saatlerce mağazaları gezmekten hiç hoşlanmıyorum. Fakat doğum günlerinde arkadaşlarıma hediye almak ve onları kırmamak istiyorum. Hediye seçmekte hiç iyi olmadığımdan pratik ve herkesin hoşuna gidebilecek hediyeler araştırmaya başladım. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Emey isimli bir online alışveriş sitesi ile tanıştım. Site içerisinde pek çok meyve sepeti, kek sepeti ve çikolata sepeti çeşitleri bulunuyor. 



Bu hediye sürpriz paketleri ile sevdiklerinize tatlı sürprizler yapabilirsiniz. Bir arkadaşımın doğum günü için Emey online alışveriş sitesine giriş yaptım. Site içerisinde arkadaşımın hoşuna gidebileceğini düşündüğüm kek sepeti çeşitleri ile ve meyve sepeti çeşitlerine bir göz attım. Hepsi birbirinden güzel çeşitler arasında kendimi kaybettim. Bir türlü ne alacağıma karar veremiyordum. En sonunda seçim yapmaktansa bir adet meyve sepeti bir adet kek sepeti almaya karar verdim. Şık tasarımları ile iki adet sürpriz sepet satın aldım. Doğum gününde bu sürpriz sepetleri başka bir şehirde bulunan ofisine yolladım. 



Hediyelerimi görünce çok sevinmiş ve özellikle meyve sepetini çok beğenmiş. Hem kek sepeti hem de meyve sepeti oldukça lezzetliymiş. Arkadaşım bu sürpriz sepetleri bu kadar beğenince ben de merak ederek denemek istedim. Kendim için bir adet kek sepeti bir adet de çikolatalı meyve sepeti sipariş ettim. Siparişlerim istedim zamanda evime kadar getirildi. Birbirinden güzel bu lezzetli sürpriz sepetler gerçekten hem oldukça lezzetli hem de oldukça tazeydi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder