29 Ekim 2013 Salı

Doğumgünü Sürprizi

Bayanlar olarak her pazartesi genellikle bizim için ilk iş gününün yanı sıra aynı zamanda diyet günüdür.  Hafta sonu yediğimiz harika ama bir o kadarda kalorili yemeklerin pişmanlığını Pazartesi yaşarız ve diyet yapacağımıza dair kendi kendimize söz veririz. Günlerden salı olduğunda ise kimimiz kendimizi yine yemeğe tatlıya vermişken kimimiz de istikrarlı bir şekilde diyetimize devam ediyor oluruz. İstikrarlı davranıp tam gaz diyete devam edenlere buradan tebriklerimi iletiyorum unutmadan.



Diyet ne kadar can sıkıcı bir şey olsa da sonuçlarını düşününce insanın içi içine sığmıyor değil mi? Tabii ki diyet tamamen acı çekilen bir durum değildir gözünüzü korkutmayayım şimdi. Güzel yemeklerle öğünü taçlandırarak iki haftada bir tatlı ile de kendimizi ödüllendirebiliyoruz.

Ödüllendirmek demişken doğum günü kutlamalarını ön planda tutalım. Doğum günleri diyeti bir günlük sekteye uğratmak için pişmanlık duyulmayacak bir gün bence. Doğumgünü çikolata olmadan geçmez. İsterseniz öğününüzü hafif bir şekilde geçirdikten sonra doğumgünü çikolata, pasta ya da herhangi bir tatlı seçiminizi içininiz rahat bir şekilde yapabilirsiniz. En azından ben öyle yaptım. Daha doğrusu bana sürpriz yapan ailem harika bir tatlı seçimi ile yüzümü güldürdü. Gün içerisinde iş yerime gelen çiçekler arasından birde baktım ki çiçek gibi donatılmış bir çikolatalı meyve sepeti çıktı. Adeta diğer eşyalarından arasından beni çağırırcasına ışık saçıyordu bile diyebilirim. 




Çikolatalı meyve sepeti nedir diyeniniz varsa taze meyvelerin üzerine eritiliş ya da kaplanmış olan çikolata bütününün harika bir şekilde sunumu olarak açıklarsam yanlış olmaz sanırım.  Meyvelerin üzerine çikolata eklenince diyetim açısından fazla da bir sıkıntı çıkmadı açıkçası. İş yerindeki arkadaşlarımla beraber sevinçten havalara uçarak bir güzel midemize indirdik. Bundan sonraki ödül tatlım da tabii ki çikolatalı meyve sepeti oldu artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder